دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
1

حوزه / وحیدی بر ضرورت فراهم شدن شرایط تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی از مرزهای کشورمان به سمت عراق تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، احمد وحیدی در ستاد ویژه اربعین حسینی استان ایلام که با حضور مقامات استانی و ملی در مهران برگزار شد، با بیان اینکه به لطف الهی آمادگی‌های لازم در مرزهای خروجی کشور به ویژه در حوزه زیرساخت‌ها از جمله در مرز مهران برای تردد زوار در ایام اربعین حسینی فراهم است، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی افزایش دمای هوا در ایام اربعین امسال، انجام اقدام‌های لازم برای جلوگیری از گرمازدگی زوار و ارائه خدمات درمانی مطلوب بسیار لازم و ضروری است.

وی افزود: البته در این زمینه همه مجموعه‌های درمانی و بهداشتی از جمله وزارت بهداشت و هلال احمر پای کار هستند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: به جهت گرمای هوا، می‌بایست شرایطی را فراهم کنیم تا زوار در مرزها و هنگام خروج از کشور کمترین میزان پیاده‌روی را داشته باشند و شرایط تسهیل تردد زوار فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی اربعین از پایانه‌ها، اول ماه صفر در کشور به طور رسمی آغاز می‌شود، گفت: خوشبختانه همه مسئولان استان ایلام برای تسهیل در تردد زوار اربعین پای کار بوده‌ و هستند.

وحیدی اظهار کرد: کنترل‌های بهداشتی لازم در خصوص تب دنگی در هنگام تردد زوار اربعین حسینی، تکمیل قطعات از محور ایلام-مهران، گسترش و توسعه سایبان‌ها در پایانه مرزی برای تسهیل در تردد زوار اربعین، از مباحث مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha